"SaveFallout".
О Fallout 3. Идея данного поста была придумана 16/04/06. Для тех,кому лень читать всё сразу, см ПЛАН>>>>. Не для кого не секрет,что после Fallout 1 & 2 не было создано ничего подобного. Гениальная игра,геймплейя которой не удалось повторить НИКОМУ,а прошло уже почти 10 лет(дада!!). Я не играл в игры уже почти 2 года. Потому что разочаровался в индустрии,технологии движутся,а игры становятся "попсой". Издатели душат креатив, игры теперь бизнес. Пусть так. Последнее во что я играл,это были starcraft & heroes III. Узнав случайно от друга об акции (
www.saveheroes.org) пришла в голову эта идея. Игру делает компания Bethesda. Признаюсь,я видел игру MorroWind только в самом зачатке и первую часть. В нелинейность не верю,простите если ошибаюсь,но везде настолько много ограничений,что хочется плакать,когда запускаешь любимую игру в 3й раз понимаешь,что сделать ничего нового уже нельзя. Fallout 1&2(лучшие традиции) можно проходить от 2,3,5,10..20 раз. В общем истинные фанаты понимают суть моих слов и если в голову тебе пришла мысль "чушь,это уже придумано в игре ...",значит ты не понимаешь суть моих слов или мира fallout. Хочется объяснить разработчикам,что не нужно вкладывать деньги в 3d, текстуры и прочую чушь. Fallout'у это не нужно. Идея сильная,очень, лично я считаю человека,которой придумал этот мир гениальным. Дак пусть разработчики пользуются этим. Казалось бы нужно немного,придумать новый сюжет и воплотить идеи,которые не смогли разработчики fallout 1&2, а они были,уверен,но издатели не могут оттягивать вечно релиз игры,нужен компромисс. Например,никогда не задумывались когда при разговоре с любым персонажем есть опция "написать собственный текст". Написать искусственный интеллект для такой игры ОЧЕНЬ сложно,но реализовать хотя бы часть идеи,пусть он будет "тупой" с вашей точки зрения,но если он будет работать хоть в каком то виде,это прорыв. Или как вам идея нелинейного конца,не просто уничтожить "Анклав" и получить историю "как изменился мир после вашего похода", а что если конец игры наступает,если вы случайно умерли от сердечного приступа! Но при этом возможности перезагрузить и прожолжить странствие у вас не будет!! Эта опции сохраняется как неминуемая при генерации персонажа и вы о ней знать не будете.Пусть процент будет 0.5%. Потому что умирать 2й и 3й раз начиная игру будет неинтересно,но это ведь идея. Или почему конец игры не наступает после выполнения 1 из 10 глобальных миссий. Например, если бы вы не убили этого Хорригана,а договорились с ним и разнесли Сан Франциско,причём город дал вам "бой" и шансов победить у вас на 100%, как это бывает у фанатов игры,а скажем 60% или 70%. Когда релоэд больше не твоё оружие. Идей просто тьма.... Очень надеюсь,что игра ещё не похоронена, несмотря,что пресс релиз только осенью 2006. А так оно может быть!!! "Блажен тот,кто верует". Я верю,что армия истинных фанатов Fallout 1&2(!!!!!!!) жива. Если ты тоже веришь,помоги ей и себе,и может ты не выиграешь войну,но одержишь хоть несколько внушительных побед и лучшие традиции игры будут сохранены и воплощены НАШИ идеи и мечты. ПЛАН>>>>: если ты хочешь помочь движению "SaveFallout",напиши на почту
dr_diesel@mail.ru. Есть 2 варианта. >>>>>Вариант №1<<<<<< - "чувак,я с тобой,но у меня нет времени,чтобы помочь движению, можешь рассчитывать на то,что подпишу петицию". Домен будет
www.savefallout.(ru,com,org..). Не ищите его раньше чем июль-август Такое письмо будет для меня тоже важно, по кол-ву писем я определю,стоит ли игра свеч. >>>>>>Вариант №2<<<<<: ты web designer, php прогаммист, имеешь отношение к web или просто настоящий ФАНАТ Fallout. Тогда возьми на себя часть работы(чуть-чуть). Это может любая мелочь, примеры: организация хостинга, дизайн страничка. Граммотная статья на будущем сайте (savefallaout). Опросник на сайте,перевод статьи на английский. Просто посты по форумам в других странах .com, .org, .fr... Страничка будет иметь 1. Петиция,со сбором подписей онлайн. 2. Опросник идей: скажем 5-10 идей, которые хочется увидеть в fallout 3. На top из 1х трёх обязательно должны обратить внимание разработчики,это шанс!! 3. Список адресов,на которые можно послать просьбу людям,влияющим на разработку детища fallout 3. 4. Форум,для НАС,фанов. 5. На сайте не будет рекламы.
За работу можно будет приняться,когда кол-во написавших мне на почу перевалит за 500, обещаю отвечать первым написавшим и ОБЯЗАТЕЛЬНО тем,кто будет помогать.Так что если ты не видишь сайта
www.savefallout.(...) ,пиши!
"Savefallout"
Данная статья будет копироваться на любые встречающиеся сайты о FALLOUT.
------------
ХОЧУ ПОМОЧЬ СЕЙЧАС: скопируй этот текст на любой форум,где есть упоминание о fallout,но никто не слышал об акции.
------------
О себе: студент,работаю программистом. Мне 20. г.Москва. Стараюсь приложить руку в 2м вещам: 1)там,где нужно думать 2)там где нужно творить. E-Mail:
dr_diesel@mail.ru.
English version:
"SaveFallout"
About Fallout 3. An idea of this post will be created at 16/04/06. For those, who have no time, see PLAN>>>>. There is no secret for everybody, that there had no done like Fallout 1&2. Genius game, which gameplay could not been repeated NOBODY, so about 10 years we having been wait.(YES!!) I had no play the games about 2 years, because I disappointed in industry of games, the become like a pop music. The publishers smoth the "creative", the games are business today. So what. The las games I've played were Starcraft & Heroes III. Accidentally I have known about action (
www.saveheroes.org) and I like this idea. The game "Fallout 3" is doing by "Bethesda Softworks". I admit, I saw game MorroWind only in the rudiment and the first part.In nonlinearity I do not trust, forgive if I am mistaken, but everywhere so it is a lot of restrictions that would be desirable to cry when you start favourite game in 3rd time and you understand, that it is impossible to make anything new already. Fallout 1&2 (the best traditions) can be passed from 2,3,5,10..20 times. In general true fans understand an essence of my words and if an idea " bosh, it is thought already up in game... " has come to a head to you, so you don't understand the essence of my words or what does it mean "The world of Fallout". It would be desirable to explain to developers that it is not necessary to invest in 3d,structures and other bosh. For "Fallout" it is not necessary. Idea is strong, very much, personally I consider the person which has thought up this world ingenious. So let's developers use features. It would Seems it is necessary a little, to think up a new plot and to embody ideas which developers Fallout 1&2 could not finish, and they were, is assured, but publishers cannot delay eternally release of game, the compromise is necessary. For example, never reflected when at conversation with any character there is an option " to write own text ". To write an artificial intellect for such game is very difficult, but to realize even a part of idea, let it will be "stupid" from your point of view, but if it will work though in what that a kind, it will be a breakout. Or what do you think about the idea of the nonlinear end, not simply to destroy "Enclave" and to receive history-list " as the world after your campaign " has changed, and that if the end of the game comes, if you have casually died of heart attack! But thus an opportunity to reload and continue wandering would not be!!This options is kept as inevitable at generation of the character and you will not know about it. Let the percent will be 0.5 %. Because to die 2nd and 3rd time after the beginning of the game it will be uninteresting, but it in fact idea. Or why the end of game does not come after performance 1 of 10 global missions. For example, if you have not killed it "Horrigan", and have agreed with it and have carried San Francisco, and the city has given you "fight" and chances to win at you on 100 % as it happens at fans of game, and we shall tell 60 % or 70 %. When "reload" in no any more your "weapon". There ara a lot of ideas, darknes.... I hope very, that game is still not buried, in spite of, the press release will be only in the autumn 2006. And so it can be!!! " Happy the one who believes ". I trust, that army of true fans Fallout 1&2 (!!!!!!!) it is alive. If you belive, like me, help it and, and may be you are not be able to win in war, but will gain though some impressive victories and the best traditions of game will be kept and our ideas and dreams will be introduced. The PLAN>>>>: if you wish to help movement "SaveFallout", write to e-mail:
dr_diesel@mail.ru. there are 2 variants.>>>>> a variant 1 <<<<<<-" the dude, I'm with you, but I can't present time to help movement, can count that I shall sign the petition ". The domain will be
www.savefallout. (ru, com, org..). Do not search for it earlier than July-August. It will be important for me such letter too, on quantity of letters I will define, whether there is a no chance to help.>>>>>> the Variant 2 <<<<<: you web designer, php programmer, concern to web or simply present FAN Fallout.
You can take a part of work (slightly). It can any trifle, examples: the organization of a hosting, design a page. Good clause on the future site (savefallaout). A questionnaire on a site, translation of clause on English. Simply posts on forums in other countries .com, .org, .fr... The Page will have: 1. The petition, with petition online. 2. A questionnaire of ideas: we shall tell 5-10 ideas which are to be seen in fallout 3. On top from first of three developers necessarily should pay attention, it is chance!! 3. The list of addresses on which it is possible to send the request to the people influencing on the development of a child "Fallout 3".4. A forum, for us, fans. 5. On a site there will be no advertising.
"Savefallout"
It will be possible to be accepted to work, when quantity in written to me on e-mail will pass for 500, I promise to answer the first written and it is obligatory that who will help. So if you do not see a site
www.savefallout.(...), WRITE TO ME!
Given clause will be copied on any meeting sites about FALLOUT.
--------------
I WISH TO HELP NOW: copy this text on any forum where there is a mention about fallout, but nobody heard about the action.
--------------
About myself: the student, I work as the programmer. 20. Moscow. I try to take a hand in 2 to things: 1) there where it is necessary to think 2) there where it is necessary to create.
E-Mail:
dr_diesel@mail.ru.